Download Software penghapus Malware terbaik

DOWNLOAD Malwarebytes Anti-Malware 2015 FREE
DOWNLOAD Malwarebytes Anti-Malware GRATIS
DOWNLOAD Anti Malware Malwarebytes 2015

apakah disini sudah tahu dengan Malwarebytes Anti-Malware, mungkin ada yang belum pernah dengar, software ini dikhususkan untuk menghancurkan dan menghilangkan malware dari kita. dan software ini juga dapat mencegah malware masuk ke PC kita. Malwarebytes Anti-Malware juga sangat mudah di gunakan.

software ini juga dikhusukan untuk melawan berbagai malware seperti trojans, rootkits, worms, spyware, rogues dan lain-lain. di scanning menggunakan software satu ini juga sangat cepat dan efektif. software Malwarebytes Anti-Malware juga sangat saya sarankan kepada anda yang sering surfing di internet, karena kegunaan utama software satu ini yang utama adalah mebrantas virus yang dari internet.

Fitur Malwarebytes Anti-Malware : Light speed quick scanning, Ability to perform full scans for all drives, Database updates released daily, Quarantine to hold threats and restore them at your convenience, Ignore list for both the scanner and Protection Module, settings to enhance your Malwarebytes Anti-Malware performance, A small list of extra utilities to help remove malware manually, Multi-lingual support, Works together with other anti-malware utilities, Command line support for quick scanning dan Context menu integration to scan files on demand.

System Requirments Malwarebytes Anti-Malware : Microsoft Internet Explorer 6 or newer, 800MHZ CPU or faster, 256MB of RAM (512MB or more recommended), 20MB free hard disk space, 800x600 or greater screen resolution dan Active internet connection for database and product updates.

Komentar